You are not logged in.

• Login
Info: Antworten in diesem Thema: 99 » Der letzte Beitrag (Sep 28th 2012, 9:04am) ist von AngelA..

Melinda

The Chosen One

• "Melinda" is female

Current mood: cloudy - usual

• Send private message

81

Tuesday, November 22nd 2011, 12:02pm

Auf zur letzten Runde! *thumps* Ich bin ja schon ein bisschen traurig, dass danach Schluss sein soll. *:(*

Desperate Housewives: Staffel 8 startet im Januar bei ProSieben
LG Melinda *mycoven*

angelinchains

Archangel Gabriel

• "angelinchains" is female

Current mood: rainy - bad

• Send private message

82

Tuesday, November 22nd 2011, 8:06pm

Desperate Housewives
Episode 8.12

Spoiler Spoiler

In the episode is Frank, a recently divorced hairdresser who gets annoyed when his fate nags him just like his ex did!
Also featuring is Don, who will be remembered for running down the stairs in his boxers after a one night stand then sees his "conquest" at church later... with his wife also there. I couldn't make this drama up sometimes!

spoilertv.com
LG angelinchains

angelinchains

Archangel Gabriel

• Send private message

83

Wednesday, November 23rd 2011, 8:06am

I'm kind of dreading Bree's relapse on Desperate Housewives. Please tell me they'll get it over with quick. -- Isabel

Spoiler Spoiler

NATALIE: How to put this? Alcohol, it turns out, is Bree's gateway drug. Next stop: Slutsville! Yes, believe it or not, Mrs. Van De Kamp-If-You're-Nasty is going to have quite a few notches in her bedpost by the time this phase is over. Unfortunately, she won't learn the error of her ways until she bumps into one of her one-night-stands... at church... with his wife!

tvguide.com
LG angelinchains

Melinda

The Chosen One

• "Melinda" is female

• Send private message

angelinchains

Archangel Gabriel

• Send private message

angelinchains

Archangel Gabriel

• Send private message

86

Wednesday, January 4th 2012, 2:29pm

Not that I'm going to miss him, but who mowed down Chuck on Desperate Housewives? — Rebecca

Spoiler Spoiler

NATALIE: It seems very convenient that Carlos checked himself out of rehab the same night that Chuck became roadkill, don't you think? But maybe too convenient. Instead, ask yourself who sent that ominous letter to Bree, and you might then realize who the vehicular manslaughterer is.

tvguide.com
LG angelinchains

angelinchains

Archangel Gabriel

• Send private message

black pearl

BBC - Lover

• "black pearl" is female

Current mood: sunshine - good

• Send private message

88

Tuesday, February 21st 2012, 9:10am

Episode 8.17

Latest from TV Guide

Spoiler Spoiler

Life-changing events on Desperate Housewives this March inspire one last flashback-filled episode before the series finale in May. This time, look for reappearances from Steven Culp as Bree's dead husband, Rex Van De Kamp, and Rob star Lupe Ontiveros as Carlos' late mama, Juanita Solis — you remember, the one who got plowed down by Bree's son Andrew.

Source: TV Guide

"I guess there`s a dangerous place, my own darkness,
that I don`t access in life but have the abiltiy to go
´alright, just for this role, I`ll open the door and have a peek"

Richard Armitage

angelinchains

Archangel Gabriel

• Send private message

black pearl

BBC - Lover

• Send private message

90

Wednesday, March 7th 2012, 8:29am

Question: Please tell me Desperate Housewives isn’t going to end with Bree going to jail. That would be beyond depressing. —Jerry

Spoiler Spoiler

Ausiello: While I have no confirmation of that, Bree’s courtroom drama will be a major storyline as the show winds down. Not only has — as we told you already — Scott Bakula been cast as the redhead’s defense attorney, but the hunt has begun for a pair of actors to recur as her tag-team prosecutors and the judge presiding over the case.

Question: I just watched Desperate Housewives‘ promo for next week’s episode and am dying to know who dies! (See what I did there?) A hint would be so generous of you! —Stefan

Spoiler Spoiler

Ausiello: Kathryn Joosten told TVLine recently that she anticipates more than one death. C’mon, she said, “Gotta have more than one!” For that matter, she wants Mrs. McCluskey to be the killer. “I thought it’d be great if they just gave me an AK-47, and I could wipe out the entire street,” she said with a laugh. “But they didn’t like it.” Did they like it so little that they might have made her one of the casualties? “It doesn’t make any difference,” she chuckled. “The show’s over. Who cares?”

Source:tvline

Richard Armitage

Melinda

The Chosen One

• "Melinda" is female

• Send private message

91

Sunday, March 11th 2012, 4:37pm

Desperate Housewives: Welche Figur muss das Zeitliche segnen?

Warnung! Die Identität des Serientodes in der achten Staffel von Desperate Housewives wird verraten. *cry*
LG Melinda *mycoven*

• "Soulmatejunkee" is female

• Send private message

92

Sunday, March 11th 2012, 6:59pm

Ist doch super...

Spoiler Spoiler

...dann können sie ja Jackson aus Kanada zurück holen! *LOL*

Okay, Spaß bei Seite...

Spoiler Spoiler

Ich finds nicht so schlecht. Traurig natürlich, aber Mike hat doch schon seit Jahren nicht mehr wirklich was zu tun außer Susan's Füße zu küssen. Sein Tod sorgt vielleicht für'n bisschen Spannung.

black pearl

BBC - Lover

• Send private message

93

Monday, March 12th 2012, 8:44am

Richard Armitage

black pearl

BBC - Lover

• Send private message

94

Monday, April 2nd 2012, 7:43am

Richard Armitage

angelinchains

Archangel Gabriel

• Send private message

Melinda

The Chosen One

• "Melinda" is female

• Send private message

96

Saturday, June 2nd 2012, 9:39pm

Kathryn Joosten Dies at 72 *:(*

R.I.P. "Karen McCluskey".

Ich hab sie geliebt, in dieser Rolle und so als Schauspielerin. 72 ist nicht mal so alt. *:(*
LG Melinda *mycoven*

Melinda

The Chosen One

• "Melinda" is female

• Send private message

97

Thursday, June 21st 2012, 11:35am

LG Melinda *mycoven*

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

angelinchains (21.06.2012)

Melinda

The Chosen One

• "Melinda" is female

• Send private message

98

Thursday, September 27th 2012, 8:23pm

So, das war es dann mit den Hausfrauen, nach 8 wunderbaren Staffeln ist jetzt Schluss. *:(*
Ich hab die allerletzte Folge heute früh gesehen und war richtig traurig. Aber auch zufrieden, denn die Geschichte ist erzählt, alles ist gut.
Ich hab geweint, als Karen McCluskey starb, das war so schön feierlich und traurig gemacht, mit nur Musik im Hintergrund, ohne Worte, einfach nur schön traurig. *cry*

Ich finde, die Macher haben sich große Mühe gegeben, der Serie einen würdigen Abschluss zu geben.

Als Susan die Wisteria Lane verlässt, stehen die Geister der Verstorbenen vor den Häusern.
Die Serie endet wie sie begonnen hat, mit Mary Alice Young.

Ich werde die Hausfrauen vermissen. *:(*
LG Melinda *mycoven*

This post has been edited 1 times, last edit by "black pearl" (Sep 28th 2012, 9:09am)

MissWinchester

Professional

• "MissWinchester" is female

• Send private message

99

Thursday, September 27th 2012, 8:41pm

Bin auch traurig darüber. Habe zwischenzeitlich aufgehört, es regelmässig zu gucken. Daher werde ich nochmal alles von vorne schauen. Aber das Ende war irgendwie offen. Als würden die Produzenten sich ein Hintertürchen offen lassen, vllt. es doch weiter zu drehen. Schön wäre es.
Echt tolle Serie :)

AngelA.

Besessener Schreibknecht

• "AngelA." is female

• Send private message

100

Friday, September 28th 2012, 9:04am

Ich fand die letzte Folge auch sehr gut gemacht. Ich hasse es, wenn Serien offen enden. Doch die Folge war ein richtiger Abschluss.

Karens Tod.... *cry* Ohja, da hab ich auch ein paar Tränchen verdrückt. Und irgendwie tröstend, dass es mit der Geburt von Julies Kind verbunden wurde. ^^

Auch fand ich gut, dass sie im Grunde für meine Lieblingspaare das "Happy End" gelassen haben. Und bei allem "Alles wird gut", haben sie auch den kleinen Wehmutstropfen eingebaut, dass es die letzte Pokerrunde der Damen war und das fand ich passend. Und traurig. Doch so geht es doch im Leben, oder? Von daher auch ein Stück weit realistisch und kein zu überzogenes Ende im Sinne von.......alles ist rosarot.

Schön auch, dass wir bei allen Damen etwas über ihr weiteres Leben gehört haben. Carlos und Gabi streiten glücklich bis an ihr Ende. *lol1* Mein Lacher in dem doch sehr berührenden Ausklang. Was ich allerdings vermisst habe, war ein Ausblick auf Susans weiteres Leben. *ka* Für mich die einzige, leise Kritik.

Die Fahrt die Straße entlang, mit den ganzen Geistern hatte schon was von Gänsehautfeeling. Zumal man sich wirklcih nochmal bewussst wurde, wie viele Leute über die Staffeln verteilt in der Straße gelebt haben und gestorben sind. Viele Gesichter waren dabei, wo ich dann dachte.....Stimmt, den/die gab es ja auch noch. Ich fand das ein sehr schönes Tribut an die Schauspieler, welche die Serie bereits verlassen hatten und auch schön, dass sie die Zeit hatten um nochmal ans Set zu kommen und die Idee umzusetzen.

Ich würde mir allerdings kein aufwärmen mit neuen Hausfrauen wünschen. Die letzten Staffeln hatten schon deutlich nachgelassen. Es gab einfach kaum noch neue Geschichten zu erzählen und so war es nun ein gutes Ende. ^^

~ ~ Avatar & Sig by pappas :love:

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

black pearl (28.09.2012)